onsdag 13 april 2011

Påskpyssel och vänskap

Igår åkte jag och Malin till sjukhuset för att hälsa på Skrotmamman och Lillskrot. Lillskrot går inte upp i vikt som han ska så dom ska få hjälp att utreda varför.
Och Skrotmamman behövde lite sällskap en stund. :-)

Eftermiddagen tillbringades hemma med barnen innan jag gick i väg på påskpysselfika. Vår familjecentral/öppna förskolan anordnade den. En chans för oss vuxna att träffas utan barn.
Vår härliga präst pratade om påsken och varför vi firar den. Väldigt intressant. Därefter bjöds det på fika och lite mer prat om traditioner. Efter det pysslade vi kransar! En väldigt trevlig kväll och jag var hemma förrän vid halv elva.
Idag väntar en lugn dag efter en lite lätt kaosig morgon.

2 kommentarer:

  1. Tack för besöket!! Jag hade kunnat slå mig ner med dig i soffgruppen, de tog inte proverna förrän framåt eftermiddagen ;-)

    Tja... viktnedgång, och utredning varför han reagerar så på all mat. Har väntat på dagens rond hittills i 3,5 timme.

    SvaraRadera
  2. Typiskt där med proverna!
    Och nu håller vi tummarna för att proverna visar nåt som gör att ni kan få bra hjälp!!!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...