onsdag 30 mars 2011

Den väldigt personliga listan

Plockade denna roliga lista hos Martina som hittade den hos Asta.


En väldigt personlig och vågad lista... Och ja, jag bjuder nog på mer än ni kanske vill veta i den. ;o) Nån som vågar stjäla den vidare?

Kopiera listan, svara endast JA eller NEJ på följande påståenden. Lämna en kommentar här så jag inte missar att gå in hos dej å läsa.


Har du någonsin…

♥ Vaxat benen… NEJ
♥ Helrakat kissen… JA
♥ Tagit en sömntablett… NEJ
♥ Varit otrevlig mot en kollega… JA
♥ Brutit något ben… NEJ
♥ Haft gruppsex… JA
♥ Flirtat med en upptagen man… JA
♥ Flirtat med en kvinna… JA
♥ Stoppat fingrarna i halsen för att kräkas… NEJ
♥ Kallat någon för Gubbjävel i vuxen ålder… JA
♥ Snattat något… JA
♥ Prövat narkotika… NEJ
♥ Köpt ut alkohol till ditt barn… NEJ
♥ Köpt ut till någon annans barn… JA (barn och barn... Myndiga eller nästintill myndiga)
♥ Varit avundsjuk på någon du tycker om… JA
♥ Skvallrat en otrohet till den otrognes partner… JA
♥ Hittat en plånbok med pengar och lämnat in den med innehållet i… JA
♥ Blivit oskyldigt beskylld för ett brott… NEJ
♥ Slagit någon annan människa… JA
♥ Haft ångest för att du shoppat för mkt… JA
♥ Målat naglarna blå… JA
♥ Hållit med Jimmie Åkesson i smyg… NEJ!
♥ Skämts för din man… JA
♥ Skämts för dej själv… JA
♥ Tänkt ”fan vad snygg jag är idag”… JA
♥ Kissat i havet… JA
♥ Fisit å skyllt på nån annan… JA

7 kommentarer:

  1. Japp jag vågade, men fuskade med svaren

    SvaraRadera
  2. Hehe... Så kan man ju göra... Fast det gjorde inte jag. :-S

    SvaraRadera
  3. Nää man ska väl inte fuska, det är ju fusk! :-)

    SvaraRadera
  4. Men jag fuskade i alla fall inte. ;o)

    SvaraRadera
  5. Hej. Vad roligt att du tittade in hos mej o gjorde listan. När jag läser vad folk svarat verkar "Jimmy Åkesson sympatier" vara det minst vanliga, det gör mej glad! Vilken fin blogg du har. Jag är oxå 4 barns mamma, fast mina barn är rätt stora... mellan 16 å 24. Startade tidigt.
    Kram å fin dag. Asta

    SvaraRadera
  6. Ha ha jag menade ju att jag inte ENDAST SVARADE JA ELLER NEJ . Tyvärr så tråkig var ju / är ju jag

    SvaraRadera
  7. Jaha, men i så fall fuskade jag med. ;o)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...