fredag 18 februari 2011

Friday Love och steg 17/2

  
Gårdagens steg blev inte så många. Tyvärr.
Hade tänkt gå en promenad på förmiddagen men fick i stället gå hem och invänta hyresvärden som skulle kika på våra kalla element... Lite trist.
Sen blev det bara turen till och från dagis på eftermiddagen då jag än en gång fick avsluta kvällen med en dundrande huvudvärk... Men jag fick i alla fall ihop 5269 steg...
Hoppas på betydligt fler idag.


Just nu är Tony med Oskar hos tandläkaren. Lille herrn hade ramlat och slagit i tänderna i nederkäken i skolan igår men sa ingenting ordentligt varken till fröknar eller oss från början. Men när han knappt kan tugga en smörgås känns det inte riktigt bra. Så tandläkaren fick det bli.

Sebastian var duktig och gick iväg själv till skolan idag. Fast hade jag varit smart hade jag stressat på Malin och Emilia lite kläder och samlat ihop lite steg kom jag på nu. :-S ;o)

Efter lunch tänkte jag ta med mig Sebastian, Oskar och Emilia för att gå och bada en sväng. Får se hur lång tid vi hinner vara i simhallen idag dock för i kväll ska jag på tjejkväll!!!
Jag ska träffa Martina och Skrotmamman för en härlig kväll med middag på stan!
Det ska bli riktigt kul att få klä upp sig och ge sig iväg. Natta kommer hit nån gång på dagen med och fixar mina naglar. Tänkte se om jag kan övertala henne till lite make- och frisyrfixning med. ;o)

Avslutar det här inlägget med lite Friday Love
  Det är härliga Petra som kommit på denna braiga idé!
Idag skickar jag lite extra kärlek till

♥♥♥ alla mina nära och kära och alla som kan tänkas kika i bloggen idag eller som kan tänkas behöva lite extra kärlek idag!!!! ♥♥♥






2 kommentarer:

  1. E så imponerad av va du hinner som jag sagt förut:)

    Ha en toppen kväll!!

    SvaraRadera
  2. =) Det handlar om prioriteringar... Du kan säkert hinna massor du med. Både med och utan barn!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...