fredag 18 februari 2011

Bloggen fixad - men inte lagad...

Yups, jag har lyckats fixa till det så att jag har vit bakgrund överallt... Men problemet kvarstår fortfarande egentligen... Alla inställningar är lika som innan, men skillnaden att jag stal bakgrunden och modifierade den så den passar i bloggen. Som ni såg innan hade den en smal rosa kolumn medan jag hade/har en bred vit. Så jag fick helt enkelt klistra in en vit kolumn på den bakgrunden jag hade och ladda upp den själv, utan koden från sidan där den lånades innan...

Det viktigaste är ju att jag är nöjd, vilket jag är nu när man kan läsa bloggen ordentligt igen... :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...