tisdag 1 februari 2011

Bara lite babbel och hårfärg...


Idag är jag trött. Riktigt jättetrött! Enda sen Malin var dålig förra veckan har hon sovit sämre och sämre för varje natt. Hon äter dessutom sämre på dagarna och vill nu istället ha mat på nätterna. Men det är ingen garanti för att hon äter när hon får välling. Ibland äter hon 30 ml och somnar om. En aning drygt.
Hon har gått från att vakna dn gång per natt till att vakna minst varannan timme om inte tätare... Och idag känns det som sagt av...

Blev ingen tvättmaskinshämtning idag heller. Bilen strulade så vi kom inte iväg. Istället åker jag in till stan en stund tidigare. Kanske hinner strosa lite i affärer med. ;-)

Funderar lite på om jag kanske skulle färga håret... Fast är inte säker. Har ju äntligen min egen hårfärg och det tar hundra år att få tillbaka den... Och så är det så jobbigt med utväxter... Men samtidigt är det ju ett så bra sätt att pigga upp sig på!
Får nog fortsätta vela lite till. ;-)

Förresten, är det nån som vet var man billigt får tag på en vettig sele till vagnen? Eller måste man till babyland?
Published with Blogger-droid v1.6.6

7 kommentarer:

  1. vad är en dee?????
    när max vaknar på natten får han aldrig välling, just för att inte vänja han vid fet mat på natten. han får vatten och kan han inte somna om får han ersättning. mellan 18.30 (ungefär) till 5 är det vällingförbud =) Max äter oxå sämre på dagen just nu, men nu inatt sov han ju ändå bättre än han gjort på ett tag! hoppas malin kommer på andra tankar snart =)
    att färga håret va ett svårt beslut, men kände mig så fräsch efter!! gör det!

    SvaraRadera
  2. är ju också nyfärgad och det är kul ;-)

    vad är dee frågar jag med?

    SvaraRadera
  3. Andrea; då var det inte mig det var helt fel på ang dee?
    eller det märker vi när hon svarar haha

    SvaraRadera
  4. SELE! Suck för ordändrare!!! ;o)

    Linda - jag ska testa med vatten i natt. Idag har dagen varit bättre överlag iaf...

    Andrea - ja, det är jättekul! Men orkar jag fortsätta sen? ;o)

    SvaraRadera
  5. okej, sele, då är jag med =) behöve rköpa en ny då jag inte hittar våran gamla =/
    ja testa vatten, våran natt kommer bli kaos här vet jag redan, lilleman har matvägrat hela dagen så lär ju få ge välling varelse jag vill eller inte... vad gör man inte för lite sömn!

    SvaraRadera
  6. Haha! Köp spännremmar på Maxi/Biltema ;-) Skojar bara....

    Färga säger jag! Eller tona! Det var det jag gjorde. Första gången på över 3 år = inspiration för dig!

    Hoppas det blir bättre med sömn.

    SvaraRadera
  7. Men gud! Ska ingen av oss ha sin egen hårfärg haha
    Men jag är inte helt förtjust i att de gråa håren håller på att ta över på allvar...suck!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...