onsdag 29 december 2010

Rensa, rensa, rensa...

Idag har jag tillbringat dagen med att rensa en massa. Först en massa kläder vilket har resulterat i en Ikea-kasse till Martina och Skrotmammans ungar. Om dom vill ha. ;-)
En kasse till Sandras Saga och en till Sofia.
Känns bra.
Men största delen av dagen har jag rensat i sovrummet!
Om vi snart ska kunna flytta ut i vardagsrummet måste vi rensa först och nu är en stor del av det gjort. Så skönt!

Malin idag då? Efter en orolig kväll - som jag kopplar ihop med alvedonen hon fick - sov hon ganska bra i ett sovrum som temperaturen sänktes i. Det va lite kyligt imorse. ;-)
Hon har sovit en hel del idag men känns liiite piggare än igår.

Nu ska jag ta och bylsa på mig lite ytterkläder för att gå och handla blöjor. Dom va visst slut. ;-)
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...