tisdag 28 december 2010

♥ Dag 28 – Det här saknar jag.

Människor!
Hmm... Det finns människor som inte finns längre som jag saknar. Min morfar till exempel...
Det finns människor som finns i livet som jag saknar. Som bor för långt borta för att man ska kunna träffas på en fika bara så där när man kommer på det. Kasta ungarna i säng och gå iväg en sväng. Men det är väl nackdelen med att bosätta sig ute på vischan. ;o)

Egentid!
Tid som är bara min, utan man och barn... Och tid som är min tillsammans med min man, bara han och jag. Med ett spädbarn blir det ju inte så ofta man får den där lilla extra tiden, bortsett från den "vanliga" kvällstiden.
Fast vi är ganska bortskämda och får ändå barnvakt med ganska jämna mellanrum.

Saknar ro att läsa!
Böcker som i normala fall kanske bara tar en vecka att läsa kan ta en månad att läsa nu. Något frustrerande då jag faktiskt älskar att läsa.

Energi!
Det är stor brist på energi just nu. Kanske skulle röra lite mer på mig... Är det ingen stegräknarutmaning på G snart? Jag rörde på mig massor mer då. *fniss, fniss*

Min klocka!
Har/hade en stormklocka. Inte en sån där med en rund glob på utan den andra modellen... Jag verkligen älskade den! Tyvärr har jag förlagt den.

Alla mina tidigare sanningar hittar ni -här-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...