torsdag 30 december 2010

♥ Dag 29 och ♥ Dag 30

♥ Dag 29 – Mina ambitioner.
Oj... Hmm... Ordet ambitioner rymmer ju ganska mycket!

Jag vill och hoppas genomföra massor!
Vara föräldrarledig läääänge - är ju ändå sista gången!
Ta tag i mitt gotteätande och försöka traska vidare i min viktnedgång... (Det går åt lite motsatt håll liksom... ;o)
Jag skulle vilja plugga och behöver komma på vad, sen är det ju bara att söka om det...

Jag behöver bli lite bättre på att ta mig i kragen och få saker och ting gjort just nu... Det är inte så att jag är lat utan jag har som sagt bara svårt att ta tag i saker och ting just nu... Tror det hänger ihop med ett visst mått av sömnbrist... ;o)

Eftersom ett av mina stora mål i livet var att gifta mig och skaffa barn (ja, jag gjorde det inte i den ordningen sen...) så är en ambition att fullfölja detta på bästa sätt tillsammans med min man och mina barn så länge jag kan!

♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick.
30 dagar - 30 sanningar - 30 inlägg
Det har varit svårt, frustrerande och riktigt roligt att skriva dessa sanningar!
Det har varit kul att läsa inne hos andra bloggare om deras sanningar och senast idag hittade jag en ny blogg som också skriver sanningar.
På slutet var det lite pressande att hinna med mitt i allt julfirande och med alla barnen hemma och en krasslig Malin. Men jag fick till det och jag är nöjd!

Alla mina tidigare sanningar hittar ni -här-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...