måndag 27 december 2010

♥ Dag 25 och Dag 26

Dag 25 - En första.
Hmm... En första vad? Gången jag gör en sån här bloggutmaning?
Första gången vi firade jul som ofullständig familj. I år. Utan grabbarna. Det gick bra. Men kändes tomt. Det gjorde stor skillnad att släppa iväg dom nu över jul mot en vanlig helg. Tomt. Konstigt.
Men deras lycka när dom kom hem va värt det!!!

Dag 26 - Mina rädslor.
Att det händer min familj något!

Spindlar! Jag klappar på spindeln på skansen men skriker högt av dom äckliga krypen i båten. ;-)

Spy/kräk!!!
Jag har kräkfobi.
Det är äckligt, skrämmande, vidrigt, usch och blä!!!
Babykräk går an men inte mycket mer.
Bara att skriva om det ger mig rysningar på kroppen...
Alla mina tidigare sanningar hittar ni -här-

1 kommentar:

  1. jag tyckte också att den där första var svår...
    God fortsättning!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...