måndag 27 december 2010

♥ Dag 23 och Dag 24

Ligger lite efter så nu kommer sanningarna lite tätare.

Dag 23 - Det här får mig att må bra
Mina barn.
Min man.
Sommar, sol, värme, bad, segla.
Vinter, snö, snöänglar, frost.
Höst, vackra färgfyllda träd.
Vår, knoppar, tussilago, blåsippor, sjösättning.

Kärlek. Kramar. Pussar.


Dag 24 - Det här blir jag ledsen av.
Saknad.
Sorg.
Vissa minnen - barn som fått leva för kort, gamla som har gått bort.

Tv och film. Jag är sån som lätt blir rörd till tårar när jag tittar på nåt sorgligt på tv.

Alla mina tidigare sanningar hittar ni -här-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...