måndag 27 december 2010

♥ Dag 27 – Min favoritplats.

Min favoritplats är Korpen. Lilla Korpmaren heter ön egentligen men alla säger Korpen.

Det är en ö i Stockholms skärgård mellan Ingarö och Tyresö.
Man måste ta båten dit.

Jag har så otroligt många bra minnen därifrån. Jag har tillbringat mer eller mindre tid där varje år sen mamma och pappa skaffade båt i mitten av 80-talet.
Jag har upplevt små och stora tonårskärlekar där ute. Den största fann jag i min man!!!

För mig var dessutom Korpen en trygg punkt i tonåren bland mobbing och olyckliga kärlekar. ;-)

Jag är så glad att mina barn nu får lära känna denna underbara plats!!!

Alla mina tidigare sanningar hittar ni -här-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...