måndag 20 december 2010

♥ Dag 20 – Den här månaden.

Den här månaden, december månad, är en härlig månad!
Det är en massa mys!
Att få pyssla med hemmet, sätta upp julgardiner (okej då, dom åkte upp redan i november;o) ta fram adventsljusstakar och stjärnor.
Baka lussebullar och äta pepparkakor.
Dricka julmust och glögg!

Luciatåg med små lucior, nissar, pepparkakor och härlig sång.
Lutfisk - som jag ännu inte ätit i år! Saknar!!!
Handla julklappar!
Planera julbordet. Göra sillar och skinka!

Få julklappar!
Ge glädje!!!

Kalle Anka
Njuta av en massa god mat!
Karl Bertil Jonson

Nyår!
Grevinnan och betjänten!
Fyrverkerier!
Ännu mer god mat!
Kärlek!
Avslut!
Början!

Alla mina tidigare sanningar hittar ni -här-

4 kommentarer:

  1. Åh jag gillar också december!

    SvaraRadera
  2. Åh vilken underbar sammanställning över december månad!

    I like!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Britta - ja, december är härlig!!!

    Petra - tack! <3

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...