torsdag 18 november 2010

Uppskattad! ♥

Igår hittade jag denna fin tillägnad mig inne hos Skrotmamman!!! Åhhh så glad jag blev!
Regler: Kopiera in bilden och länka till den du fått den av. Skriv sju intressanta saker om dig själv. Ge Awarden till 7 andra bloggare.

Jag har fått denna award en gång tidigare, här hittar ni det inlägget.

Då ska jag komma på ytterligare sju saker om mig då....

1 - Jag har en grön liten söt groda tatuerad
2 - Jag sjunger gärna jul och luciasånger. Året om. ;o)
3 - Jag tycker kladdkakesmet är godare än själva kladdkakan
4 - jag kan fortfarande inte segla, fast vi har en segelbåt ;o)
5 - jag lyssnar gärna på nostalgimusik som Carola, Herrey's och The Pinks
6 - jag är en obotlig stöka-till'are
7 - jag har fortfarande inte gjort en endaste hamburgare till försäljning trots nästan tio års anställning på  McDonald's!

Jag skickar denna award vidare till Bettan, Gina, Lotta, JohannahBritta, Linda och Johanna.

2 kommentarer:

  1. Haha, dina listor var ju roliga ju! Ingen hamburgare alls? Inte ens i provanställningen? Hade för mig att ALLA på McD Sverige ska ha jobbat i restaurangen i alla delar? Du kan ju ta detaljerna över FB om du vill ;-)

    Smeten är godast - helt klart!!

    Kan inte heller segla, trots att jag var sjöscout. Men jag var sjöscout som liten och startade på hösten tror jag, var med hela vintern, och på senvåren/sommaren när vi skulle ut och segla blev jag så rädd att jag grät och slutade........ efter en tur. :-/

    SvaraRadera
  2. Martina tvingade mig att steka egna burgare till mig själv, men nä, aldrig nån till försäljning... Isf har jag förträngt det... Men jag är en hejare på att städa toaletterna ist. ;o)

    Det finns ett bra recept på kladdkakesmet i min blogg...

    Och maken har segelbåt och seglat sen stenålderna. Jag bara följer med och gör det han säger. Hahaha
    Och jag har varit livrädd för segling jag med.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...