torsdag 25 november 2010

Tack för idag eller nåt ;o)

Så var denna dag slut då... Dags att avsluta och hoppa i säng...

Hann med att ta hand om all ren tvätt... Eller, jag vek allt men det ligger kvar på bordet och väntar på att förflyttas till garderoben. Men det får bli imorn. Med barn sovandes i rummen vill jag inte riva i garderoberna...

Sett lite Criminal Minds. Höll på missa början... Var så inne i min beställning av en personlig almanacka. (Du missar väl inte att du kan vinna en egen HÄR?)

Min egen personliga almanacka
Nu snarkar maken på soffan och jag hade tänkt hoppa på 30 dagar av sanning så som så många andra har gjort. Dom gör den fram till jul men eftersom jag redan ligger efter bestämde jág mig för att göra den som en nedräkning på året ist så ni får vänta några dagar till på att det börjar i denna blogg. :o)

Och idag är andra dagen på raken som jag planerat in att stryka och sätta upp gardiner och på den vägen är det... Men nu när tvättberget försvinner känns det lite mer lockande!
Och på lördag ska det vara klart och ordning här hemma! Tre av fyra barn ska sova borta då. Grabbarna ska sova hos mormor och morfar och Emilia, som också var ditbjuden, ska sova hos Isabel. Det är inte första gången hon sover borta men det är nog första gången hon gör det utan syskon... Eller nä, hon gjorde det i somras när Malin kom men då var hon inte så medveten om det. ;o)
Så jag tänkte att vi skulle ha en riktigt mysig kväll, bara jag och Tony... Malin somnar ju ganska tidigt.

Nä, om man skulle hoppa i säng nu... Är ju en dag imorn med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...