torsdag 25 november 2010

Tävling i samarbete med Personlig almanacka

Avslutad tävling!!!

Jag har fått nöjet att hålla i en tävling i samarbete med personligalmanacka.se

Lite information om Personlig almanacka
 -du väljer text och färg till fram- och baksidan
-12 månaders veckoplanering, med din design, helt i färg.
-tryckt sida med ägaruppgifter
-valfria sidor i slutet, med årsöversikt om man vill.
-tre storlekar att välja bland
-skrivvänligt 140-grams papper
-fiffig gummisnodd håller ihop det stabila plastomslaget
-plastficka medföljer, samt speciallinjal som bokmärke
 
"Jag tävlar hos Från botten till toppen... om en personlig almanacka! Tävla HÄR du med!"

Alla kan vara med och tävla, oavsett om du har blogg eller inte!

Tävlingsregler:
Länka i blogg (på fb om du hellre vill det, ange då ditt fb-namn här) med bild + kursiv text.
Motivera varför DU behöver en personlig almanacka.
Har du inte blogg/fb så maila tre vänner och tipsa om tävlingen, skicka en kopia till mig på w.linda @ telia.com.
Lämna motivering + länk i detta inlägg.

Tävlingen avslutas den 5/12

Lycka till!

20 kommentarer:

  1. Jag viiiiill haaaaa!!! ;-)
    JAG som är galet förvirrad behöver denna snygga kalender för att kunna hålla reda på alla Leia-aktiviteter, BVC-tider, arbetstider osv osv...
    Kan inte leva utan helt enkelt!

    FB: Lotta Zetterström

    SvaraRadera
  2. Länk: http://www.carolina1979.se/?page_id=7

    Motivering: Jobbar skift, har 2 små barn med diverse aktiviteter, kalas och grejer, förstår du vad jag säger? ;-) Jag verkligen en personlig almanacka behöver ha, en snygg en som kan hålla iordning i mitt liv varje da'!

    E-post: carolina.ahsberg@telia.com

    SvaraRadera
  3. Blogg: http://www.jeskar.blogg.se

    Va rolig tävling. Är noga med att skriva ned alt jag ska göra annars blir det diekt kaos då man är lite förvirrad. Skulle va riktigt roligt med en personlig almanacka.

    Facebook jessika karlsson

    SvaraRadera
  4. http://www.facebook.com/home.php?#!/home.php?sk=lf

    Facebook

    Jonglerar tre barn med ett heltidsjobb plus att jag har pluggat för att bli taxichaffis..

    Snacka om att behöva ha ordning och reda i tillvaron =)

    Och det blir såklart så mycket roligare med en ny fin almanacka som jag dessutom själv får bestämma hur den ska se ut.
    Det är verkligen inte lätt att hitta "rätt" ute på marknaden.

    Kram/Linda Lundberg

    SvaraRadera
  5. Hej! Toppen vinst! Hoppas på att vinna en så att jag kan hålla ordning på allt härligt som kommer att hända nästa år på mammabloggalan!

    Länkar här: http://jennyn.blogg.se/tavlar/2010/november/hoppas-pa-att-vinna.html

    Kram jenny

    SvaraRadera
  6. länkar på facebook =)
    maria thorsén mattsson

    motivering: har så extremt mycket som måste skrivas in i min kalender, massa möten med min äldsta son utredning, resursskola, småbarnens saker, mina prov och uppgifter i min egna skola. kunde vara kul att för en gångs skulle ha en speciell och finare kalender så istället för att sucka varje gång man öppnar den kan känna lite glädje

    SvaraRadera
  7. Jag vill gärna vara med och om jag vann så skulle jag ge den till min mamma. Hon skriver i sin almanacka varje dag. Nu måste hon flytta till en lägenhet för hon har fått en stor vattenskada i sitt hus. Det kommer att ta minst ett halvår att reparera så hon är rätt så deppad. Skulle vara kul att ge henne en liten present där hon kan ha nedräkning tills hon får flytta hem igen! Har länkat här också:
    http://annapagronkulla.blogspot.com/2010/11/tavlar-hos-fran-botten-till-toppen.html

    SvaraRadera
  8. Hej! Är med och tävlar, har länkat http://liselottess.blogspot.com/2010/11/personlig-almanacka-512.html Jag behöver en almanacka för att komma ihåg allting och inte snurra till det så, men skulle jag ha turen att vinna skulle jag ändå ge den till min dotter för hon önskar sig en i julklapp, och hon behöver den verkligen Mvh liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  9. Hej! Är självklart med och tävlar! Gratis är gott och jag skulle verkligen behöva en snygg almanacka att hålla reda på ALLT en familj på 5 står i om dagarna! Med logopeder, kurser, kalas m.m. skulle den vara en räddare i nöden! Tjingeling!

    SvaraRadera
  10. Vill absolut vara med och tävla då en almanacka är precis vad jag behöver- jag är en riktig lapplisa med lappar sittandes överallt och med tre barn så blir det en massa lappar med olika tider och annat som ska kommas ihåg. Vore toppen att kunna samla allt på ett och samma ställe

    Länkar här
    http://familjengranberg.blogg.se/2010/december/vinn-en-personlig-almanacka.html

    Kram linda
    karlssongranberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. http://evamar.blogg.se/2010/december/almanacka-5-dec.html

    Min motivering är helt enkelt att min gamla snart är slut och att jag är fullständigt beroende av den. Och eftersom jag jämt måste ha den framme är det guld värt att ha en egendesignad så ingen tar fel.

    SvaraRadera
  12. Jag är med!

    Efter ett år utan kalender så är jag vis av erfarenhet att det fungerar BOTTEN.
    Med fem i familjen så blir det lite tider och aktiviteter att hålla reda på.
    Med tanke på det trista utbud av almanackor som finns i handeln så vore en personlig TOPPEN!

    Har länkat.
    http://care69.blogspot.com/2010/12/5-dec-vinn-personlig-almanacka.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  13. Hej!
    Jag vill givet vara med och tävla om en Personlig Almanacka, min gamla har alldeles för många år på nacken för att vara till någon nytta och det märks! Med 5 barn i huset så är det en del att hålla i huvudet, en något mindre förvirrad mor och bonusmamma tackar nog inget av bareen Nej till... För att inte tala om maken, han flyttar väl snart...;-)

    Länkat har jag gjort; http://hannafias.blogg.se/2010/december/sista-for-idag.html

    Mvh Hanna
    samuelsson79@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Jag är jätte gärna med och tävlar om denna fina almanacka!

    Motivering:
    Jag är i stort behov av en kalender då jag är en sådan som behöver skriva upp allt annars har jag inte koll på det tillslut så har jag ungefär en 20 lappar med en massa saker skrivna på och jag vet knappt hälften vad det är eller när dem är till så en kalender skulle vara en perfekt sak för då kan jag ha koll på allting och jag har den alltid med mig och kan skriva in alla saker på en gång och slipper alla dessa lappar som flyger om kring.

    Länkat på min blogg har jag gjort: http://emmaidalinnea.blogg.se/2010/december/tavling-4.html

    Mejl:
    emmis1991@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Jag vill absolut vara med och tävla. Har länkat här:
    http://creyla.blogg.se/tavlingar/2010/december/tavling-personlig-almanacka-512.html

    Med ett sjukt barn, en sjuk sambo och mig själv som gravid. Inskolning på dagis, miljoner möten på diverse olika ställen så går en almanacka definitivt åt för att kunna hålla reda på allting.
    Jag har faktiskt en almanacka just från personlig almanacka just nu (den går ut i december) och jag är så GRYMT nöjd med den. Skulle bli överlycklig om jag vann en ny nu lagom till jul. :)

    Hoppas på tur!
    creyla@live.se

    SvaraRadera
  16. Vet inte hur många möten, klipptider, läkartider etc som glöms bara för att jag inte har en bra almanacka. Visst det räcker att man skriver ner tiden men man ska titta i den där tråkiga saken oxå. Med en almanacka jag själv har bestämt hur den ska se ut så blir det bättre!

    Har tipsat: http://annastipsblogg.blogspot.com/2010/12/personlig-almanacka_04.html

    SvaraRadera
  17. Hej! Jag är självklart med och länkar också i högerspalten i familjens blogg på http://theotott.blogg.se

    Motivering:
    Jantelag! Släng dig i väggen är du snäll!
    För detta inlägg kommer jag definitivt få skäll.
    I Sverige passar det sig inte att säga att man är bra,
    men det har jag bestämt mig för att strunta i, ja!
    Jag är mamma och oftast en jädrans bra en sådetså,
    jag leker, stöttar, uppfostrar och håller på!
    Förtjänas inte detta att firas så sig?
    Med en personlig almanacka, endast för mig?
    För även en som ägnar dagarna åt lek med lego,
    Behöver få planera in tid till att boosta sitt ego!


    Hoppas på tur!
    Kramar Malin
    malin_rautila@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Länk: http://loon.blogg.se/tavlingar/2010/december/personlig-almenacka.html :)

    Jag behöver en för att hålla koll på allt som ska göras. Sen jag blev mamma och är mammaledig har man inte så mycket viktigt man ska komma ihåg och gå på. Men ibland, som tandläkartid och sånt. De är lätt att glömma bort då man har mycket att tänka på. Gjorde de förra veckan. Hehe :)

    SvaraRadera
  19. Jag vill också vara med och tipsar vidare om tävlingen här: http://villduvinna.blogg.se/2010/december/5-dec-vinn-personlig-almanacka.html

    Som pappa blir det inte mycket tid över,
    än till barnasysslande, arbete och annat man behöver!
    En personlig almanacka skulle därför sitta bra, för även en pappa behöver lite egentid planera in och ha!

    Hoppas på tur!
    Mattias, mr22ga@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Jag är gärna med! Jag vill vinna den så att jag får ge den till min syster. Hon är egenföretagare och har tyvärr en alldeles för liten och katastrofalt rörig kalender. Hon har alltid fullt upp med företaget och barnen och unnar sällan sig själv något. Därför vill jag ge en så här snygg och praktisk almanacka till henne.

    Jag länkar här: http://muminmammatavlar.blogspot.com/2010/12/personlig-almanacka_05.html

    /Camilla
    muminmammaliv@gmail.com

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...