torsdag 25 november 2010

Äntligen klar!!!


Det har tagit sin lilla tid men nu är jag äntligen klar!!!

Det finns faktiskt roligare saker i livet än att vika tvätt men det är så skönt när det är gjort!!!

Och det blir dessutom ett moment mindre att kunna tjafsa om på morgonen. Är rätten* vikt och i garderoben klär barnen på sig med mindre strul. Ligger kläderna nytvättade i en hög hittar dom ingenting, även om det dom söker ligger överst. ;o)
Published with Blogger-droid v1.6.5

*=tvätten... Inte lätt med mobil ibland. ;o)

4 kommentarer:

  1. *LOL* "Är rätten vikt".... "Är rätten vikt..." Läste det typ 10 gånger utan att förstå meningen. Inser sen: är TVÄTTEN vikt... och allt blev glasklart.

    En syster i vika-tvätt-nöd ;-)

    SvaraRadera
  2. Hehe... Ändå tyckte jag att jag dubbelkollade!!! Bjuder på den. ;o)

    SvaraRadera
  3. Jag säger bara wow!!! ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Hehe... Så blir det om man inte är duktig och tvättar på en gång. ;-)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...