söndag 14 november 2010

Livstecken ;o)

Det är lite bloggtyst här i helgen...
  
Gårdagen började tidigt då vi skulle skicka iväg grabbarna med farmor och farfar redan vid åtta! Och eftersom vi redan var uppe så tidigt och Tony åkte vid nio så tog jag tjejerna och tog 9:15-tåget upp till Handen för att leta skor till mig. 

Den passar men är inte
vad jag vill ha...

Jag vet inte om det är jag som ställer för höga krav eller om jag bara har otur men nu börjar jag bli desperat efter ett par bya skor!!!
I måndags var jag på Skopunkten och Diechman (stavning?) och hittade ett par skor som passade men som inte alls är vad jag vill ha och ett par jag gillar men som inte fanns i min storlek!
Igår var jag på Din sko, Stadium, Intersport och en till skoaffär (som jag inte minns namnet på ;o) och hittade absolut ingenting. Och på slutet brydde jag mig inte ens om att kolla priserna, jag letade bara efter en sko som skulle passa min fot och min smak. ;o)

Jaja, får bli en tur till Nynäs imorn och kolla om jag hittar nåt där...

Emilia, jag och Malin passade på att luncha i Handen och jag testade med kalopspuré till Malin. Första gången hon åt kött och det var så gott att hon åt en hel liten burk på en gång!!!!
Även till middag fick hon i sig en hel liten burk! Skojs!

På eftermiddagen kom grabbarna hem strax efter att jag och tjejerna gjorde det och vi passade på att städa och göra fin hemma inför fars dag!
Lagade taco till middag med hjälp av barnen som var så nöjda med att få hjälpa till lite extra.

Fick tjejerna i säng i lagom tid och passade sen på att fixa lite snygga naglar inför dagens Mamagala!

Idag har vi inte hunnit med mer än att frukost och bara vara! En ganska skön dag måste jag säga. Om en dryg timme är det dags för mig att hoppa in i duschen för att sen sätta på galasminket. ;o)

 ~ ~ ~ ~ ~ ~

Måste ju berätta med... Jag har blivit utvald till Miss Dee-ambassadör!
Det innebär att jag kommer att få presentera deras produkter och nyheter här på min blogg!
Först ut för mig att visa upp kommer bli deras fina ringkollektion Combiné.
Mer om detta kommer i ett separat inlägg men om du är nyfiken redan nu kan du kika på deras hemsida.

4 kommentarer:

  1. Katastrofalt illa bloggande hos mig med pga "omständigheter" ;-)

    SvaraRadera
  2. tycker att det har varit svårare än vanligt att hitta bra skor nu denna höst.

    SvaraRadera
  3. hej raring! så glad över att få träffa er - det var trångt och bökigt och jag var lagom snurig i huvudet. Hoppas jag träffar er båda i lugnare former framöver :)

    Kramar i massor /jenny

    SvaraRadera
  4. Skrotia - jag förstår det!

    Christin - ja, det var supersvårt men nu har jag hittat dom!!!

    jenny - jättekul att träffas!!!! Och det kommer säkert fler tillfällen!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...