lördag 13 november 2010

Fredag


Så får fredagen slut och lördagen är här. Var tog tiden vägen? ;-)

Eftermiddagen och kvällen har varit sååå lyckade!!! Resan till Andrea gick utan trams, bråk eller gnäll. Känns så himla bra!

Hemma hos Andrea lekte Emilia med Isabel eller för sig själv innan maten medan alla tre grabbar spelade Wii. Efter maten kollade tjejerna och Oskar på film medan jag och Andrea drack lite glögg och pratade.

Resan hem gick nästan lika bra som dit. Det märktes ju så klart att barnen var trötta men värre än så blev det aldrig.

Var hemma strax före halv tio och kastade barnen i säng en efter en. Malin, som sovit sen middagstid vaknade till vid tio-tiden. Gav henne en flaska och lade henne sen för att själv sen lägga mig till rätta i soffan.

Tony och jag har kollat på Kick Ass. Fick hem den från LoveFilm igår - via buzzadorkampanjen dom har.
Filmen var okej men inte mycket mer än så. ;-)

Nu väntar sängen innan livet börjar om i ottan igen imorn. Grabbarna ska iväg och Tony ska iväg. Sen blir det tjejmys. Sov gott!!!

1 kommentar:

  1. kick ass som är så himla bra!!! skrattar massor i den :-D

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...