tisdag 30 november 2010

Födelsedagsfirande och ledighet

Är lite trött och seg så här på morronkvisten....

Idag fyller min älskade make år. Han vakade en massa gott igår kväll så nu längtar jag till ikväll när det ska serveras. ;-)

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN TONY!

Jag funderar dessutom på att ha Emilia hemma resten av veckan och hoppas på att vi klarar oss från magsjukan och ögoninflammation som går på dagis...

Nä, om man skulle sätta lite fart nu... :-)
Ha en trevlig dag!
Published with Blogger-droid v1.6.5

3 kommentarer:

  1. hehe förstår tanken om magsjukan, tänker samma sak varje gång det går på barnens dagis!!!
    klarade oss förra terminen för första gången, vill klara oss en till ;)

    hoppas karln får en bra födelsedag! ha det gott kram

    SvaraRadera
  2. Grattis till honom då ;-)
    Kollade dagens datum och inser att vi (jag och gubben) GLÖMT en av våra årsdagar nu i november! :-O

    SvaraRadera
  3. Maria - jag håller tummarna för att ni klarar er om du håller tummarna för oss! ;o)

    Skrotis - Men såååå kan man väl inte göra? ;o)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...