tisdag 17 augusti 2010

Höst? Sensommar?


Vad säger ni? Är det höst eller sensommar nu? Eller fortfarande bara sommar? För oss har höstterminen börjat idag med Oskars första dag på fritids. Men det känns ju ändå sommar ute... Idag gick det bättre än igår på fritids. Idag va Sebastian med så det gjorde lite skillnad. Men jag fick inte gå mer än 1,5 m ifrån honom. ;-) När det blev för varmt att ha Malin sovandes i selen fick Tony byta av mig. Håll tummarna för att han är lite modigare imorn. Då kan jag inte förlita mig på Tony. Och just nu ligger Malin och likar i vagnen och flinar för fullt. Nöjd tjej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...