tisdag 17 augusti 2010

Bra service, eller?


Äter lunch på grillen i centrum. Beställde en hamburger tallrik utan senap men får en med. Och det va inte lite heller. Ber att få en ny utan senap och inga problem. Får min nya hamburgare och så säger killen "du fick ost på!". Det var hans sätt att ursäkta senapen. Trevligt. Eller var det verkligen det? Det innebär att han ändrade på min beställning, jag beställde ju en hamburgare utan ost. Tänk om jag inte hade ätit ost alls? Då hade han fått göra en ny hamburgare igen! Hur hade du reagerat i det läget? Är det bra service att göra så?

2 kommentarer:

  1. hade det varit jag hade jag blivit skitirriterad och beställt en ny. hatar ost på hamburgare.

    SvaraRadera
  2. Hehe... Det var på gränsen här... Inte för att jag har nåt emot ost på burgare utan mer för att man faktiskt frågar innan. Som tur är var den god. :o)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...