söndag 1 augusti 2010

1 augusti...


Var tar tiden vägen? Det är redan den första augusti! Inte för att det gör mig nåt, augusti innebär ju kräftfrossa... ;o) men iaf, tiden går så fort. Det är två veckor kvar på sommarlovet. Bara en sån sak... Idag har vi varit och tittat till båten. Målet är att komma ut på sjön i veckan... Dessutom ville jag till lindex eller hm men vi hittade inga såna affärer i Mölnvik eller h Gustavsberg. Men vi hittade Brisak och där hittade jag den har underbara pyjamasen till Malin!

4 kommentarer:

  1. Sööööt pyjamas ;-) - men duuu är det verkligen bara två veckor kvar på sommarlovet... oj vad tiden gått fort - Kram

    SvaraRadera
  2. Tack!!! Jag ångrar att jag inte köpte en till i en större storlek på en gång. ;o)

    Och ja, jo... två veckor kvar till vardagen börjar... 2,5 till skolstart... På måndagen börjar Oskars inskolning på fritids och på torsdagen börjar skolan... Så det är väl en tolkningsfråga... ,o)

    SvaraRadera
  3. Kräftor? Hualigen :P Jag får rysningar bara jag tänker på dom, så jag nöjer mej med räkor jag :)

    Vilken tur ni hade som ärvde en buss! Vi har en volvo s60 -01 som vi funderar på att sälja nu. Vad har vi för glädje av den nu liksom...? :) Så det blir väl att göra sig av med den, och köpa en buss eller så ;) Ska se vad vi kan göra...

    Jag har inte en blekaste om syskon/tvillingvagnar faktiskt. Men vad var det du inte gillade på din twinette? Jag gillar inte vagnar med ett hjul fram, då får jag panik! Men annars vet jag inte vad jag har för krav :)

    Skötväska, joo jag vill verkligen ha en Willvin... men ja... sen är det ju ekonomifrågan dårå. Med kommande bil(läs buss-)köp, ytterligare saker samt vagn... så känns det tufft att lägga ca 1000kr på en väska ;) Men jag gör allt jag kan för att lyckas vinna en :D Annars får jag ta tag i det när det närmar sig ytterligare, och se hur jag ska lägga upp det :D Vill verkligen ha en väska med kvalite!

    Jo det med säng, det är ett velande där. Jag vet inte alls... funderar på om man ska satsa på att försöka med sängen då. Linus började ju med säng runt 1 års ålder. Simon däremot sov väl i spjälsäng tills han var 2-3 år sådär enligt Conny... Men vi är iaf överens om att Rasmus ska sova i sin säng tidigare än 2 år :D

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Hihi, du och dina grodor :-D det var ju verkligen en pyjamas helt i din stil!
    Kram Lotta

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...