lördag 31 juli 2010

Lördag

Är en aning seg idag... Och halva dagen har redan gått... Bara så där... Men det kan nog bero på att jag fick somna om i morse och vaknade 10:00!!!! Och jag kollade inte klockan förrän efter att jag hade ammat så klockan hade redan hunnit bli 10:20... Kändes helt sjukt. Jag trodde jag hade vaknat vid nio ju.... ;o)

Blev en riktigt sen frukost idag och sen har vi bara slappat.... Nu sitter jag här och funderar på om jag kan övertala Tony till en tur ner till Nynäs en sväng... Måste få tag i en pyjamas till till Malin. Det funkar inte med bara en... Plus att jag känner mig lite rastlös av att bara vara hemma... :-/

Vi borde väl kolla lite väderprognoser och planera lite mat och packning med... Funderar på en tur på sjön i nästa vecka. Men det beror ju som sagt på vädret... Vill inte behöva sitta instängd med fyra barn i båten i regnoväder en hel vecka liksom....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...