söndag 1 augusti 2010

Gonatt och sov gott...


Äntligen, efter en kväll med en hel massa bråk har jag äntligen krupit i säng. Oskar och Emilia somnade i bilen på väg hem idag, efter halv fyra = dom somnade inte i tid. Emilia lade vi nästan en timme senare än vanligt, Oskar typ 30 min efter det (vid åtta) och så långt funkade det någorlunda iaf. Det va när Sebastian skulle i säng det spårade ut totalt. Emilia sprang över i hans säng, hans nalle va borta, hennes napp försvann osv osv osv... Oskar somnade först och långt före dom andra - som höll på till klockan blev tio!!! Då var jag helt slut!!! Skönt var iaf att Malin sov genom allt bråk. Hon vaknade vid halv elva för amning och efter det kunde jag ta min efterlängtade dusch för att nu krypa ner i en renbäddad säng. Sååå skönt!!! Sov gott nu!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...