onsdag 14 april 2010

Nostalgitripp!


Har varit hos Martina idag. Eller, vi började med att gå på ett ul för hennes del. Allt såg bra ut med lillebror. Sen åkte vi hem till henne. Och gick igenom babykläder. Allt flickigt har jag plockat med hem idag. Massor efter Emilia. Värsta nostalgitrippen blev det. Sååå mysigt! När jag kom hem var grabbarna ute på gården och provade sina nya cyklar. Gissa om dom var glada. Efter middagen tog jag med mig Emilia ut på balkongen och rensade så vi fick plats med nya soffan/bänken där ute. Blev bra! Och när jag sen ändå va i farten fortsatte jag med att rensa babykläder. Har rensat allt jag fick hem idag plus allt som fanns kvar här hemma i storleksordning. Mycket skojs! En bananlåda 50/56, drygt en låda 62/68 och lika mycket 74/80+86/92. Och några vinteroveraller i 62/68. Känns så bra och ha det gjort. Nu ska det bara fixas en garderob till lillasyster med. Börjar riktigt längta efter att få plocka upp spjälsängen. Funderar på att åka och lämna in vagnen på service imorn så det är klart med. ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...