torsdag 15 april 2010

Vill man ha fint får man lida pin...

Tror nog jag tog i lite väl mycket igår... Fast då kändes det inte... Men idag är det mer död än levande som gäller igen.. Men, men... Det finns alvedon. Och idag ska jag dessutom trösta mig med lite gogubbar med. ;o)

Men först ska jag bara göra lite till.. Har en tvätt att hänga. Nästa ligger redan i maskinen. Ska även få in allt porslin på nån plats i skåpet... Måste bara damma lite. ;o) Efter det tänkte jag plocka om lite bland våra kläder här hemma. Kom nyss på att jag faktiskt redan har plats för bebiskläder i byrån i sovrummet och flyttar om lite. Känns såååå bra!!! :o)

Nä, nu ska jag ta och sätta fart. Skulle ju bara sätta igång datorn så jag fick lite bakgrundsmusik. Hehe...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...