lördag 10 april 2010

Mer död än levande....

Var iväg och lämnade Oskar på kalaset.. Hade Emilia i vagnen som tur va... På vägen hem gick vi via ica, vilket inte va omväg. Gick hemifrån 12.35 och va hemma 14.10. 14.35 skulle vi gå iväg igen för att hämta hem Oskar... Först kom vi inte iväg utan klockan hann bli 14.45 så vi fick stressa. Blev bara tio minuter sen... ;o)
Va hemma igen 15.45...

Nu sitter jag i kökssoffan med benen uppe och det ena benet värker massor trots alvedon. Och fogarna orkar jag inte ens känna efter hur dom känns... Magen spänner, trycker och drar...

kommer nog bli en lång kväll och natt. Tur är iaf att ungarna är lugna. Just nu iaf... Och min älskade make lagar mat...

1 kommentar:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...