lördag 10 april 2010

Hmm... Fick för mig att jag hade skrivit mer igår ju.... ;o)

Bm-besöket gick jättebra. Alla värden såg bra ut. Hb låg på 144 så jag måste nog dricka lite mer på dagarna. Vikten stod still så totalt -4kg v24+3. Inte fy skam. ;o)
Men lilla fröken va ist jättebusig när vi skulle lyssna på hjärtljuden. Sparkade och for runt i magen som bara den men vägrade lämna ifrån sig några hjärtljud. Hehe... Tog flera minuter innan dom hittades.

Resten av dagen blev en lugn dag. Skönt, det behövdes.
På kvällen såg Tony och jag "the ugly truth". Romantisk komedi som helt klart va värd att se. Tack Johannah för att vi fick låna den. :o)

Idag har Tony och Sebastian åkt till båten. Oskar och Emilia leker lugnt... Eller Oskar spelar och Emilia leker. Jag har kryssat melodikryss och vikt ett lass med tvätt. Känns bra att ha fått det gjort.

Klockan ett ska Oskar på tjejkalas och jag och Emilia ska roa oss med att handla och ev hinna göra tårta. Jag har lovat att göra tårta till Adams 5-årskalas imorn. Ska bli skojs. :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...