söndag 11 april 2010

Ganska bra trots allt!

Som sagt, det är ganska bra idag trots allt. Lever på alvedon men iaf...

Känner jag inte efter gör det inte allt för ont heller. ;o)

Har tillbringat förmiddagen med att göra klart tårtorna. Eller, dom är klara så långt det går. När vi kommer fram ska det pudras på två döskallar men tror att florsockret hinner smälta bort om jag gör det redan nu.

Medan jag och Emilia har gjort tårtor, ja, hon fick hjälpa till liiiiiite ;o) så var Tony och grabbarna ner till coop för att titta på cykel. Och kom hem med en också. Sebastian har fått en ny och Oskar fick en ny cykelhjälm.

Nu ska vi bara vänta på att dom ska sopa av allt hemskt grus ute. Till och börja med får jag väl sopa lite på gården själv så dom för cykla där men några långturer blir det inte. Vi har som regel att man inte får cykla förrän gatorna är sopade ute. Dels för att gruset kan bli så halt, dels för att om dom ramlar kan det bli så mycket fulare sår av gruset...

Nu återstår att se hur Emilia kommer reagera när grabbarna har cyklar men inte hon... Eller hon har ju en trehjuling men iaf... Den är dessutom inte av bästa kvalité heller. Men tanken är att Oskar inom kort framtid ska få en större cykel han med och då får vi väl sätta tillbaka stödhjulen på den han har nu och så får Emilia ta över den. :o)

Nä, nu ska jag ta och äta lite lunch och hoppa in i duschen så vi kan åka iväg på kalas sen!

2 kommentarer:

  1. vill ju se bild på tårtan och höra om innehållet i dem!
    inez ska få en cykel i treårs present =)

    SvaraRadera
  2. Bild kommer så fort jag orkar ta tag i det. ;o)
    Innehållet va vaniljkräm och blåbär/hallon med chokladtäcke.

    Och va roligt. Emilia ska ju som sagt få ärva efter Oskar så fort han har fått en ny.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...