fredag 23 april 2010

Ensam!

Såååå skönt, idag är jag ensam hemma! Tony har först varit på en jobbmässa och sen åkte han till båten. Ungarna är i skola/fritids och på dagis. Bara jag hemma! Och det behövdes idag.

Somnade sent igår och mådde pyton då. Frös så jag skakade och hade ont i magen. Tror jag egentligen bara va alldeles för trött men det va ju lika jobbigt för det... Har dessutom sovit dåligt i natt... Försov mig imorse. Inte så mycket att vi inte hann med allt hemma men ändå tillräckligt för att få en dålig start på dagen. Ungarna va dessutom på sina bästa "inte lyssna på mamma"-humör!

Tack och lov kikade solen fram idag och det piggade upp mig ganska mycket!

Har passat på och tvätta och diska och plocka rent här hemma. Lämnar dock dammsugningen åt min älskade make. ;o)
Kommer bli en lång dag imorn... På kvällen skulle vi behöva se våra barns bästa sidor så under dagen åker jag nog ner till båtklubben med dom. Farmor o farfar, mormor o morfar och så min lillebror ska alla sjösätta och halva båtklubben... Ungarna tycker det är jättespännande med kranbilen så då passar vi på.

Nä, nu ska jag ta och klä på mig och gå ut lite. Ska möta upp Johannah och hennes ungar för att gå upp till centrum. Jag passar på och unnar mig en lunch på kiosken och hämtar tidigare på dagis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...