fredag 23 april 2010

Beautiful Blogger Award

Jag har blivit utmanad av Linda,
en härlig människa som jag lärde känna på FL medan jag väntade Emilia. Jätteskoj!



Instruktion; kopiera in awarden, länka till den du fått den av och ge den sen vidare till 7 andra bloggare och länka till dem + berätta 7 saker om dig själv – sprid lite glädje!

Så bollar jag vidare till 7 toppbloggare som jag gillar (utan inbördes ordning) – en del har jag följt ett tag – en del helt nya för mig – men då får jag väl via de 7 personliga sakerna kanske lära mig något nytt och kul!


Jag utmanar nu:
Heidi
Jessica
Beckah
Johannah
Lotta
Maria
Carolina

Det här är bloggar jag följer regelbundet och tycker är värda ett besök!

Och så sju saker om mig då;
1. Jag har en storförkärlek till grodor i alla dess former, har en tatuerad.
2. Jag älskar att läsa böcker av alla dess slag...
3. Jag har jobbat som simlärare och simhallspersonal i många år!
4. Jag har bilat till Grekland två gånger med min mormor och morfar. :o)
5. Jag älskar jordgubbar!
6. Jag har storlek 37 i skor och handlar på barnsidan. ;o)
7. Jag ska gifta om mig i framtiden!

1 kommentar:

  1. Kul award! Är alltid roligt att få veta mera om personen bakom bloggen. ;)
    Det där med grodorna kunde man nästan gissa. Jättesöt design på bloggen har du!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...