lördag 24 april 2010

Äntligen lite ro...

Äntligen lite lugn och ro!!!

Somnade sent igår, blev väckt i natt och sen kom Emilia redan vid sex imorse... Eftersom Tony dessutom skulle i väg vid sju så va det ju liksom bara att börja vakna till liv... Grabbarna kom vid sju och halv åtta eller nåt sånt. Skönt det iaf...

Låg kvar och segade i sängen till vid åtta. Oskar fixade frukosten medan jag röjde köket... Efter det har jag hunnit städa hela köket ordentligt, rensa resten av lägenheten med massa hjälp av Oskar, dammsugit och bakat tre kladdkakor. Varav två är sabbade av Emilia. Suck!!!!!

Sebastian har suttit och gnällt inne på sitt rum över att han inte orkar städa... När jag sen dessutom upptäckte att han nästan pillat sönder min kamera fick jag nog och skickade ut grabbarna... Emilia fick sova middag... Lugn och ro för mig en stund och dessutom kommer hon orka med kvällen. Vi ska inte vara borta förrän halv sju så det blir ju lite sent liksom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...