lördag 18 april 2009

Vin och bad...

Jahapp, kanske va dags att skriva lite här då... ;-)

Idag ska jag komma iväg till simhallen. Ensam med tre barnen. För första gången. Skäms nästan lite för att Emilia aldrig har badat i simhall innan. Men nu ska det iaf bli av. Jag och ungarna. Så håll tummarna för att det går bra!!
Tony är och jobbar med båten så han kan inte sällskapa med mig...

Igår va vi, hela familjen, hemma hos Sofia med familj och käkade. Vi grillade! Årets första grillning och det va såååååå gott. Vi drack lite gott öl och vin till med. Alla sex ungar skötte sig exemplariskt.
En riktigt härlig kväll. Synd bara att det inte va varmare ute. ;-)

2 kommentarer:

  1. hoppas ni hade kul på badet

    SvaraRadera
  2. De har lovat fint väder till helgen igen.. vi ska grilla imon hos vänner:-) Ska bli kul! Passa på ni med ;-) kram

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...