fredag 3 april 2009

Härlig vårfredag!

Vilken vecka!!! Ljuvligt och varmt väder!

Jag har plockat fram vårjackor och gympadojjor. Gissa om grabbarna är nöjda!!!!

Idag har jag, Tony och Emilia varit och farit runt. Skulle hämta min tupperware-order och Tony va snäll och körde. Vi hann med en fika hos Martina och Hannah med.

Luchade i strålande solsken på donken.

Igår kväll va vi ute på en härlig prommis på kvällen, hela familjen. Mycket lek och bus blev det.

Imorn ska jag och ungarna på kalas. Julia fyller 5år. Ska bli spännande att se alla tårtor Sofia har gjort. ;-)

3 kommentarer:

  1. Jaa vist är det härlig med vårväder!! Man blir så glad och lycklig! Hoppas det fortsätter! Kram

    SvaraRadera
  2. ja visst är vädret helt underbart! man njuter av varje sekund i värmen

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...