lördag 2 maj 2009

Sköna maj!

Så va det då maj! MAJ!!! Var sjutton har tiden tagit vägen????? Men härligt är det. Det är grönt och vackert ute och värmen är på för det mesta. Skönt!!!!!

På valborg va Sebastian fackelbärare i scouternas fackeltåg och sen tände dom elden. Va jätteskoj att se.

Igår va vi och kikade när farmor & farfar, mormor & morfar, morbror Micke och en hel bunt andra sjösatte sina båtar. Nästa lördag är det vår tur! Längtar!!!!!

Nu sitter jag här med en god cider. Fick sånt toksug efter cider igår att det bara va att ta en tur till systembolaget idag. Slapp visa leg idag. Fast det kanske berodde på att jag släpade runt på tre ungar. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...