torsdag 11 december 2008

Fyraårsfirande och julpyssel

Igår fyllde Oskar 4 år!!!! Hipp hipp Hurra!!!!
Vi firade honom på morgonen med sång i sängen. Han fick en ny supersnygg jacka och ett piratskepp i smålego. Blev helt överlycklig.

Sen va det bara att åka i väg till jobbet. Fast det blev en kort dag för jag skulle hämta Sebastian redan 15.45 för att gå vidare till dagis och Oskar där det va julpyssel. Emilia fick bli hämtad av pappa. ;-)
Ja va den enda föräldern som hjälpte till att plocka undan efter allt pysslande!!!!! Och jag kan säga att det va inte lite papper, glitter, flirtkulor och allt va det va som va framme! Tycker det är sanslöst att ingen annan hjälpte till mer!
Personalen va snälla och bjöd på tomtegröt till middag med. Mums!

Idag har jag varit hemma från jobbet. Vaknade med värsta huvudvärken, kunde knappt prata och har sovit dåligt i natt pga hostan. Inte skoj! Passade på att åka till Handen för att i sista minuten få tag på en tomtedress till Sebastian. Och jag hade tur!!! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...