tisdag 30 december 2008

Ett nytt försök...

Jaha, så sitter jag här och ska göra ett nytt försök med inlägg i bloggen.
Skrev ett ganska långt inlägg med uppdateringar härom dagen men då hängde sig hela sidan och allt försvann.
Här kommer en snabbvariant av sista veckorna...
Lucia - jättefin! Sebastian och hans klass va tomtenissar i fyrornas luciatåg. Oskar va pepparkaka och Emilia tomte.
Julen - såååå härlig. Massor med paket. Till barnen alltså. ;-)

Är dock lite ledsen... Har lyckats radera alla julbilder jag har tagit. :-(

Nu har jag uppdaterat bloggens utseende med. Skojs. Den biten gillar jag.

Mer kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...