torsdag 4 december 2008

Äntligen kalenderljus!!!

En trist dag på jobbet idag. Inget spännande alls. På väg hem hann jag in på Superstore och JIPPI dom hade lite roligare kalenderljus! Så nu slipper jag hamna mer än fyra dagar efter. ;-) Måste bara hitta en ljusstake som passar. Det är fet botten på ljuset och jag tror jag bara har för smal botten... Ja, ja... Det löser sig.

Kom hem och fick världens bamsekram av Emilia. Det är såååå härligt. Numera får man alltid en bamsekram när man kommer hem eller till dagis.

Ikväll blir det tv-kväll. Men först ska jag hålla Camilla sällskap när hon stänger butiken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...