torsdag 18 februari 2016

Mer sjukt, solsken och snöfall!

Sitter på tåget till skolan. Hade hellre krupit ner i sängen. Onda bihålor i kombination med migränkänning är ingen hejdarkombo. Det känns i ögonen och gör dessutom att jag helst inte vill ha glasögon på mig. Inte allt för skönt. Men det får gå.

Jag får glädja mig med dagens väder istället. Igår var det strålande vackert. Riktigt vårligt i solskenet trots minusgraderna. Idag är det vinter och vitt ute. Och det snöade riktigt härligt när jag lämnade tjejerna. Enda minuset är att det står regn på väderleksrapporten i eftermiddag. Hoppas det går över så ungarna hinner leka lite i snön.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...