tisdag 10 november 2015

Magiskt, längtan och vägran!

Upp med tuppen gällde idag. Det kändes så i alla fall... Jag ställde klockan lite tidigare för att slippa stressa så mycket idag. Det hjälpte. Riktigt skönt. Det i kombination att solen har letat sig fram gör mig på riktigt bra humör!!

Jag sitter på tåget i solskenet. Åkrarna vi passerar har nåt magiskt över sig. En dimma dansar fram nära marken. Det är vackert! Samtidigt lyssnar jag på Madonna. Måste ju ladda inför helgens konsert. För yeay, det är äntligen dags! På lördag ska jag äntligen få se Madonna!!! Det ska bli skitkul!!!

Så ja, idag är det en bra dag. Jag ignorerar trötthet och begynnande förkylning. Den senare måste bort! Har inte tid för den nu, speciellt inte med operationen om en vecka!

Men så länge njuter jag av bra humör och solsken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...