lördag 5 september 2015

Underbart gott, underbart sällskap och underbart väder!

Vi sitter på balkongen, jag och maken. Ett stilla regn faller ackompanjerat av blixtrar och åska.
Blixtarna har varit med oss en stor del av kvällen. Sååå otroligt härligt!

Vi har ätit middag hos bästa svägerskan och svågern. Ungarnas kusin med sambo plus farmor och farfar var med. Vi åt musslor och tigerräkor. Underbart gott!!!!

Hela långa kvällen har tillbringats ute. Det är så härligt med dessa härliga sista sommarkvällar. När jag väl kom hem och hade nattat barnen plockade jag i ordning och tände alla ljusen på balkongen i väntan på Tony. Snart väntar sängen men innan dess ska jag lyssna lite mer på sensommarnatten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...