måndag 14 september 2015

Måndag, mer sjukdom och äntligen dags!

Shit vad tiden springer på! Kollade nyss skolans kalender och kursen är ju snart slut! Hallå, den började ju nyss liksom. ;-) Vilket påminner mig om att jag bara måste ta mig i kragen och beställa nya almanackor!! Kom ihåg! Trots påminnelse i almanackan om att beställa ny har det inte blivit gjort. Och nu har även den underbara väggalmanackan tagit slut. Jag beställer ju mina från personligalmanacka.se.

Efter att själv ha varit dunderförkyld en vecka slutade det med vab för min del. Trist med vab men det var skönt att få krya på mig lite till. Emilia har fått svinkoppor. Dels på armen men också i ansiktet. Hade det bara varit armen kunde hon ha fått gå till skolan med såren omlagda men ansiktet kan man ju inte riktigt linda in... Så vi får vara hemma tillsammans. Idag är jag däremot den tråkiga mamman som tar tag i skolarbetet...
I kväll blir det barnvakt här hemma. Yeay! Jag och maken ska äntligen komma iväg på handledarutbildningen så jag kan börja övningsköra nån gång. Jag känner mig lite smått skräckslagen inför att köra bil! Hahahaha!!! Men det ska nog bli bra nån gång. :-P

Nä, om jag ska sätta igång med skolarbetet. Idag är det nåt jag verkligen gillar - att skriva! Hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...