tisdag 22 september 2015

En sån där dag...

Det finns dagar när man inte vill att nåt ska strula. Idag är en sån dag. Jag ska framföra mitt sista tal idag. Hade planerat dagen riktigt noga. Tjejerna fick äta frukost på dagis och fritids för att jag skulle få mer tid att förbereda mig.

Först strulade det med talet. Hur jag än ändrade och lade till fick jag inte ihop tiden. Så nu drar jag väl över igen. Hahaha

Gjorde mig klar för att åka iväg. Står klar i hallen och kommer på att jag inte har mitt busskort. Lånade ut det till grabbarna i helgen. In och leta för fullt i deras rum utan att hitta det. Drog iväg sms till dom båda... Fick inget svar. Gjorde mig klar för att gå upp till skolan och leta upp busskortet... Då skickade Sebastian att det låg i hans plånbok hemma. Det tog en stund men jag hittade den till slut.

Mindre kul är den stresshuvudvärk jag drog på mig... Så håll tummarna för att sen släpper och för att jag lyckas hålla tiden på talet i eftermiddag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...