fredag 17 april 2015

Lite ledsamt...

Det känns lite tråkigt att jag inte är duktigare på att blogga just nu... Jag tycker det är riktigt kul att kunna gå tillbaka och titta vad som har hänt tidigare. Det kommer ju inte funka på samma sätt framöver... Blir många glapp då... Men men... Så är det. Blir till att gilla läget bara eller ta mig i kragen...

Jag sitter på tåget. Mot city. Eller ja, Stockholm Södra i alla fall. Är länge sen jag åkte längre än Älvsjö. Hehe... Min lilla grupp från skolan ska på studiebesök. Vi tog ju arbetet med Värkmätaren vidare. Nu ska vi träffa en grupp läkare och barnmorskor och presentera våra idé. Spännande värre!

Sen får jag plugga fritt innan nästa spännande studiebesök i eftermiddag. Då ska vi träffa någon som håller på med produktutveckling.

Efter det ska jag nog njuta lite av att det är helg. Misstänker att helgen kommer gå fort och det kommer vara fullt upp...

Hela veckan har varit fullt upp. I skolan jobbar vi på. I måndags hann vi med ett studiebesök på förlossningen på Huddinge sjukhus. Riktigt spännande! Vi fick mycket bra feedback där.

Jag har dessutom hunnit med ett besök i Södertälje på narkosavdelningen. Det kändes mest som slöseri med tid... Nästan 2,5 timmes bussåkande för tio minuters besök. Mest information om hur narkosen kommer gå till. Jag hade nog hellre sparat in restiden och tagit samtalet via telefon istället. Jaja. Det visar ju att operationen närmar sig. En dryg vecka kvar nu. Är inte så nervös för operationen som sådan. Men lite för just narkosen. Eller att vakna upp. Jag och min kräkfobi liksom. ;-)

Det är lite jobbigt den här veckan att jag inte riktigt är så pigg som jag skulle önska. Pollenallergin slog till. Utan tabletter är jag seg men svullna ögon. Med tabletter är ögonen okej men jag är ännu tröttare. Hoppas det vänder snart. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...