söndag 15 februari 2015

Underbar alla♡dag!

Vilken bra dag det blev igår!
Jag började med att få sova nio timmar. Så välbehövligt. Och nä, hela dagen sövdes inte bort. Jag somnade tidigt i fredags.

På förmiddagen kom lillebror förbi med sina barn. Han hjälpte mig att köra hem en frys från Erika. Ungarna tyckte det va jättekul att träffa sina kusiner. Speciellt tjejerna.

Maken drog iväg för att handla bubbel. Vi hade beställt en ny sort. Han kom dessutom hem med massor av rökta räko
r, direkt från rökeriet, och två vackra röda rosor!!

Räkorna var så många att vi kunde äta dom som varmrätt istället för förrätt. Mums så gott det var!!

Efter middagen överraskade Sebastian stort! Han kom med en ask geléhjärtan till sin mamma och pappa. Mammahjärtat svämmade över! Min lilla stora kille!

Kvällen avslutades med melodifestivalen. Jag missade första delfinalen förra veckan men nu tittade vi. Programledarna får tummen upp. Praktiken tummen ner. Låtarna var bättre än förväntat men det var nog bara två som föll lite extra i min smak.

Jag hade en så bra alla hjärtans dag! Är så oerhört nöjd med dagen!
Idag ska vi frosta av den gamla frysen för att kunna koppla in den nya. Sen ikväll väntar en kväll med Mr Grey. Och den föregås eventuellt med sushi. Det kan bara bli bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...