fredag 30 januari 2015

Bloggen på sparlåga

Jag tappade lusten lite... Till det mesta. Så även bloggen. Det får vara så till energin kommer tillbaka. För hur kul är det att läsa samma sak från mitt håll hela tiden. Svacka hit, svacka dit. Tror att en del hänger ihop med det jobbiga till och från-vädret. Ena dagen vinter sen töar det som bara den för att sen snöa ännu mindre om och om igen... Kan vi inte bara få vinter eller vår. Inte fram och tillbaka hela tiden.
Jag skulle kunna skriva om att jag äter alldeles för mycket. Men vem blir lyckligare av det? Inte jag. ;-)
Det är lite upp och ner men det blir bättre...

Jag ska få ihop ett inlägg om min födelsedag med tänkte jag. Och mina härliga vänner! Det kommer!

Under tiden kan jag jobba vidare på min präktiga sida. Japps. Jag är tydligen en präktig person. Det är nog första gången i mitt liv jag blir kallad det. Varför? För att jag påpekade att en sak var olaglig. Men vissa lagar är tydligen till för att brytas. Personen i fråga tog tydligen åt sig i alla fall då hela konversationen försvann. Eller var hen rädd att åka på en anmälning om det låg öppet för vem som helst att läsa...? ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...