fredag 23 januari 2015

Äntligen vinter och vabb.

Så kom äntligen vintern! I onsdags kom det 18 cm tung snö i Stockholm. Och det har fortfarande inte slutat snöa. Även om mängden som kommer nu inte är stor. Men det är vackert och härligt. Träden är fulla av vit snö och idag är dessutom himlen ljus. Riktigt härligt!!!

Tyvärr har jag inte varit ute och njutit av det lika mycket som jag velat. Malin vaknade med hög feber i går morse och den höll i sig hela dagen. Så det fick bli en dag inomhus.

Idag har hon däremot vaknat feberfri. Skönt för oss alla. Ännu skönare var det att jag började sent idag så det blev lite sovmorgon. Så välbehövligt!

Imorgon blir det lite födelsedagsfirande och på söndag har Sebastian match. Mår alla bra tänkte jag kolla om det finns nån is uppe vid skolan så vi kan åka skridskor. Annars får vi åka pulka. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...