fredag 19 december 2014

Välkommen helg!!!

Höstmörkret är tillbaka idag. Fast med ett undantag. Jag hann njuta av lite sol idag. Skönt!

Idag började jag sent. Hann plocka lite hemma innan jag åkte iväg. Kändes riktigt bra att hinna göra en del redan imorse så blir det mindre resten av helgen. Och i helgen är det nästan pluggfritt. Såååå skönt att slippa en helg. Finns i och för sig en risk att jag hamnar lite vid datorn. Det är roliga saker som dyker upp nu. Men jag har ingen press på mig. Så skönt.

Det i kombination med att jag känner att jag har koll på allt med julklappar och julen över lag gör visst att jag slappnar av lite. Klumpen i halsen är faktiskt borta idag. Bara det är nästan värt att fira! ;-)

Ikväll väntar ett berg tvätt på mig medan tjejerna myser till bompa. Lika bra att göra det på en gång.
Imorn ska Sebbe och jag smita iväg till Handen. Jag ska få tag i några sista klappar och han ska få klippa håret. Det vore inte helt tråkigt om jag hittade en ny överdel till jul heller... ;-)

Och så tänkte jag försöka hinna få lite sovmorgon i helgen. Kroppen längtar för fullt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...