söndag 14 december 2014

Tredje advent

Nu är vi snart redo för julen. Igår kläddes granen! Och vi tittade på ett lite annorlunda luciatåg i centrum. Riktigt fint var det! Som ni ser...

Skolan kräver massor av mig just nu. Den och familjen går först. Jag jobbar på att få bort att andra måsten just nu. För att minska stressen i mitt liv. För att må bättre. Jag har upptäckt att det mellan varven gör att bloggen kommer längre ner på skalan. Det får bli så. Hoppas ju att det ska vända. Både måendet och orken.

Idag firar vi tredje advent. En dryg vecka kvar till jul. Jag behöver plugga lite och sen tänkte jag nog att vi ska baka. Vi får se. Samtidigt vore det kul att besöka nån julmarknad...

Oavsett vad vi gör ska vi ha en bra dag! Hoppas ni med har det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...