tisdag 16 december 2014

Tidsbrist deluxe, stress och för få timmar...

Det blev både en lång och kort natt på samma gång... Lång för alla gånger jag vaknade och hade svårt att somna om. Kort på grund av sömnbristen...
Stressen som en riktigt problematisk faktor är konstaterad... Men största problemet den här gången är att jag inte vet hur jag ska stanna upp... Jag hinner ju inte det...

Grupparbetet kräver extremt mycket av min tid. Under många veckor fram över. Inte blir det nåt välbehövligt lov här inte... Jag kommer har fullt upp både vardagar och helgdagar. För det räcker inte med att vi har grupparbetet, en bok ska läsas och skrivas om. En tenta ska pluggas in. Och innan jag börjar med det ska en komplettering in... Jag har inte ens tid att offra dom här minuterna på bloggen egentligen...

Och så är det ju faktiskt jul om en vecka... Frågan är när vi ska hinna klart med julklappar och julstök... Jag har nog aldrig haft så lite tid på mig att få ordning på allt som jag har i år... Samtidigt som jag faktiskt brukar må bättre. I alla fall i stressen... Den här gången skapar den sömnbrist och koncentrationssvårigheter... Det blir inte lättare heller...

Nä, jobba vidare var det... Hoppas ni andra får en bra dag. Själv försöker jag komma på hur jag ska få till fler timmar på dygnet...

1 kommentar:

  1. Glöm inte bort att försöka hitta små andningshål till att ta hand om dig. Du är viktig!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...